Gestioneaza eficient situatiile de criza cu ajutorul Tudor
In viata unui brand pot aparea situatii dificile care, abordate gresit, ar putea conduce la probleme de imagine sau reputatie. Tocmai de aceea, se impune colaborarea cu o agentie de PR specializata in comunicarea in situatii de criza, care sa te ajute sa te raportezi corect la problema si sa scoti tot ce este mai bun din ea. Tudor Communication asigura acest tip de servicii de peste 15 ani si a reusit sa creeze oportunitati de promovare din cele mai mari crize care pareau fara rezolvare pentru branduri de renume.
Pe ce fond apare criza unui brand?
Sunt foarte multe cauze care pot conduce la instalarea unei crize. De la comunicarea defectuoasa, la incapacitatea de a gestiona corect nemultumirile clientilor sau chiar de a imbunatati calitatea oferita, toate, in timp, duc la conturarea unei situatii tensionate, din care brandul cu greu poate iesi fara ajutor de specialitate. Desigur, crizele pot aparea si prin implicatia directa a unor factori externi, precum media sau competitorii si de aceea trebuie sa poata solutiona orice conflict de interese sau de imagine, pe cale diplomatica, favorabila lui.
Cum te poate ajuta comunicarea eficienta sa elimini problema?
Timpul este cel mai important factor in evolutia unei crize. Cu cat se actioneaza mai repede si la obiect, cu atat sunt sanse mai mici ca aceasta sa capete amploare. Daca preventia nu a fost suficienta pentru a feri brandul de acest tip de probleme, atunci se impune crearea unor mesaje specifice care sa impiedice publicul din a-si contura opinii eronate. In acest punct se vor valorifica toate canalele de comunicare pe care brandul le are la dispozitie pentru a transmite rapid si direct ceea ce are de comunicat.
Cu Tudor Communication, fiecare client beneficiaza de o strategie personalizata, adaptata la context si la pozitia brandului pe piata la momentul respectiv. Doar in acest mod rezultatele vor fi cele dorite si se va reusi indepartarea problemei intr-un mod organic si sigur.
Orice situatie de criza poate deveni un atu pentru brand daca este gestionata corect
Comunicarea in situatiile de criza realizata de specialisti cu experienta poate deveni chiar o metoda de promovare, din care brandul nu va avea decat de castigat. Asumarea greselii si inclinarea catre gasirea unei solutii sunt de regula cele mai apreciate abordari de catre public. Brandul va reusi sa isi demonstreze interesul fata de acestia, generand atitudini pozitive in randul lor. In principiu, chiar daca a fost implicat intr-un context nefavorabil, important este sa reuseasca sa il depaseasca intr-un mod corect, fara a incerca sa isi minimizeze vina sau sa musamalizeze situatia. Sinceritatea va castiga incredere si va aduce un val de reactii si perceptii pozitive deoarece un brand onest va fi intotdeauna mult mai apreciat decat unul perfect.