General

De ce este important Marketingul Online?

Marketingul online este termenul folosit pentru a se referi la setul de canale si platforme de pe internet pentru a distribui un mesaj si grupuri de mijloace si tactici, cum ar fi:

  1. Site-uri web
  2. Optimizarea motorului de cautare sau SEO
  3. Marketing prin e-mail
  4. Automatizarea marketingului
  5. Marketing de continut
  6. Video Marketing
  7. Social Media
  8. Campanii PPC

Avand in vedere varietatea si flexibilitatea acestor tehnici si faptul ca, in prezent, internetul este cel mai utilizat mijloc de catre consumatori pentru a cauta informatii din momentul zero al adevarului, importanta marketingului digital este: oportunitatea.

Un cuvant simplu, dar contine potentialul a mii si milioane de oameni care navigheaza pe motoarele de cautare incercand sa gaseasca produsele sau serviciile preferate sau pur si simplu in retelele sociale distractive.

Marketingul digital strategic le permite acestor consumatori sa acceseze informatiile de interes, la momentul potrivit, oriunde s-ar afla.  Poti afla mai multe pe beintop.ro.

 

Sursa inepuizabila

Media digitala este o sursa inepuizabila de divertisment, stiri, cumparaturi si interactiune sociala, acum consumatorii sunt expusi nu numai la ceea ce spune compania despre sine, ci si la ceea ce spun mass-media digitala, prietenii, rudele, colegii etc..

Oamenii cauta branduri in care pot avea incredere, pe care sa le cunoasca, care sa aiba o comunicare relevanta si personalizata, precum si promotii adaptate nevoilor si preferintelor lor.

 

Digital Marketing Media sau Marketing Online

Exista mai multe mijloace, tehnici sau tactici – ne place sa le numim mijloace, dar – deocamdata – nu vom intra intr-o explicatie despre asta. O strategie de marketing digital poate include unele dintre ele in functie de obiectiv, mai jos vom mentiona cateva dintre cele pe care le consideram cele mai importante:

    1. Site-ul web. Este pilonul strategiei digitale de afaceri, deoarece aici puteti vedea toate informatiile, indiferent daca sunt produse sau servicii si chiar sa vinzi in cadrul acesteia. Un site profesional construieste increderea in utilizatori. Si nu trebuie sa fie numai atragatoare din punct de vedere vizual, ci si functionala, ceea ce implica faptul ca trebuie sa contina informatii utile pentru utilizator, precum si sa fie usor de navigat.
    2. Blog. Este baza unei strategii de content marketing, care poate fi inclusa in strategia ta de marketing online. Intr-un blog se creaza continut valoros pentru utilizatorii dvs., generand vizite pe site-ul dvs., pe langa faptul ca puteti crea o reputatie ca referinta, in zona. Continutul poate servi, de asemenea, pentru a va alimenta retelele sociale.
    3. Search Engine Optimization (SEO). Aceasta strategie se va concentra pe momentul in care utilizatorii cauta intr-un motor de cautare pentru produsul sau serviciul dvs., site-ul dvs. apare in primele rezultate, generand astfel vizite si conversii ulterioare (vanzari, formulare, inregistrari etc.)
    4. Social media. In prezent, pentru companii sau persoane publice, acestea au devenit un instrument excelent de pozitionare, pe langa generarea unei abordari cu utilizatorii, obtin interactiune si feedback de la acestia. Cu o strategie buna de social media puteti umaniza companiile.
    5. Anunturi. Google Adwords si retelele sociale (Facebook, Instagram, Twitter cele mai cunoscute) ne permit sa facem anunturi pe platformele lor, ceea ce se traduce intr-o acoperire mai mare.